Хладилната витрина винаги може да бъде превърната в преживяване за сетивата!
На пазара на аксесоари за ритейл-сектора съществуват множество предложения, които могат да превърнат хладилната витрина в художествено произведение. Особено кулинарните витрини с палитрата от цветове на готвени ястия и свежи салати, могат да превърнат случайния клиент в постоянен.
Главно изискване към съдовете е тяхното професионално качество, да са произведени под най-висок контрол на качеството, да притежават всички сертификати за контакт с храни, да са съобразени с всички изисквания на Агенцията по храните.
За да направите най-добрия избор, съдовете за хранителните витрини трябва да притежават следните основни характеристики:
- да са устойчиви на издраскване, счупване и химически вещества (киселини от продуктите, маринати, почистващи препарати);
- да са устойчиви на ниски и високи температури (обикновено от -40°С – като за фризер, до +110°С – като за горещи готвени ястия);
- индивидуален избор, според целите на бизнеса, вида хладилна/топла витрина, според категорията на продуктите.
Този вид професионално оборудване за търговията с хранителни стоки – съдовете за хладилни витрини – са произведени най-често с грижа към природата, от екопластмаси, специални за досег с хранителни продукти и подлежащи на рециклиране. Стремежът на всички по веригата е устойчивост и бъдеще за децата ни!
Съществуват съдове и дисплеи за щандови хладилни витрини – за специална презентация, на етажи, със специфични форми, въртящи се основи – всичко в името на клиента, за да го подканим да купува и да спечелим неговата лоялност за напред. Най-използвани си остават съдовете по Гастронорм стандарт, пластмасовите съдове с правоъгълна форма, но впечатляват и различни дизайнерски форми, също така готови конфигурации.
С най-голямо приложение са Гастронорм-съдовете:
- от хром-никелова неръждаема стомана;
- черните на цвят (черен ABS), за да изпъква храната и да примамва клиентите;
- от прозрачен екоматериал (поликарбонат).
Как да изберете най-доброто решение за оборудване на витрината със съдове?
Подходете индивидуално, добре го осмислете – какво целите, какви са вашите желания, рисувайте, скицирайте, оразмерявайте… – отделете повече време за това, но направете най-правилният избор и резултатът ще ви се отплати!
- Свалете вътрешните размери на витрината: Ширината и дължината на витрината са важни – разпределете максимално добре тавичките във витрината, така, че да не остават празни места между тях.
- Разпределете пространството по категории: Определете какво място искате за всяка категория (например сирене – 1 метър, колбаси – 2 метра, маслини и т.н.), както и колко бройки продукти по видове ще имате във всяка една от тях.
- Помислете какви тавички ще ви бъдат удобни за всеки продукт: Важен фактор е във витрината да личи изобилието – но да не нито много препълнена, нито полупразна. Не забравяйте да предвидите подредбата така, че да е удобно и за обслужване, и за зареждане. Както знаете за салати и маслини са подходящи по-малки и дълбоки съдове, докато за прясно месо са удобни по-големи и плитки такива.
Фокусът винаги трябва да е създаване на организирана, добре обозначена и привлекателна търговска среда на обслужване. Тези решения ще ви гарантират подредени витрини и отлична видимост на стоките, бързо и лесно почистване, приятно пазаруване за клиентите. Обратната връзка от нашите клиенти показва оптимизиране и уплътняване на търговската площ и увеличение на продажбите.